- وظایف و مسئولیت ها:
- همکاری مستمر با سایر واحدهای بیمارستان و کارشناسان مربوط از نظر درمانی، آموزشی و اداری، مالی و فنی بیمارستان به منظور ارتقای مستمر کیفیت خدمات بیمارستانی.
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
- مشارکت برنامه ریزی و اجرای پایش مستمر و منظم (ماهانه از تمام بخش ها بر طبق چک لیست)و اجرای برنامه بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار با مشارکت مدیران ارشد بیمارستان
- مشارکت تهيه و تدوين شاخص هاي مورد نیاز مسئولان بيمارستان
- جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل آماري نسبت به فعاليتهاي مربوطه
- تشکیل منظم و مستمر کمیته های بیمارستانی
- پیگیری مصوبات کمیته (بهبود کیفیت )بیمارستان
- ثبت و نگهداری مستندات اجرای برنامه
- شرکت در جلسات و کنفرانسهای مرتبط
- مشارکت درانجام ممیزی ها با مشارکت صاحبان فرایند
- هماهنگی و برگزاری جلسات مربوط به تیم مدیریت اجرایی و بهبود کیفیت
- مشارکت درپایش مستمر برنامه بهبود کیفیت ، داده ها ، اقدامات و ملاحظات مدیریت از طریق تحلیل شاخص ها
- هماهنگی و برگزاری جلسات مربوط به تیم مدیریت اجرایی و بهبود کیفیت
- انجام سایر امور محوله
- مشارکت در تدوین و پایش برنامه های عملیاتی
- مشارکت در تدوین و بازنگری خط مشی ها با روش های اجرایی و دستورالعمل ها بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی
- مشارکت در بازنگری / تدوین کلیه ی مستندات موجود بر اساس استانداردهای اعتباربخشی
|