رفتن به محتوای اصلی
x

دپارتمان بین الملل

توضیحاتی درباره ی گردشگری سلامت


توریسم درمانی یا گردشگری سلامت سفری است که با هدف درمان به کشور دیگری انجام می شود. 

از دلایل این نوع گردشگری، عدم وجود شیوه های درمانی مشابه، هزینه های بالا و عدم وجود تکنولوژی‎های پیشرفته درمانی در کشور مبدا می‎باشد.
با توجه به تعرفه ‎های پزشکی مناسب در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری با کیفیت بین المللی و استفاده از روش های تشخیصی و درمانی نوین، کشور عزیزمان ایران را به یکی از قطب های گردشگری سلامت در منطقه تبدیل نماید و همواره میزبان تعداد زیادی بیمار به ویژه از کشورهای همسایه باشد که برای دریافت خدمات درمانی به این کشور سفر می نمایند. 

مرکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم(ع) به عنوان یکی از مراکز فوق تخصصی سوختگی ایران درکلان شهر اصفهان مفتخر به ارائه بهترین خدمات به گردشگران سلامت می باشد.

اصفهان- نصف جهان

استان اصفهان به واسطه قرار گرفتن در مرکز ایران، دارا بودن شرایط اقلیمی، آثار و بناهای تاریخی ثبت شده ملی و جهانی و مرکز تولید صنایع‌دستی همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است. این شهر باستانی، در منطقه‌ای کویری و درکنار رود زاینده‌رود قرار گرفته است. معماری منحصربه‌فرد، بناهای تاریخی بی‌نظیر و طبیعت زیبای این شهر، اصفهان را به مقصدی برای توریست‌هایی از سراسر جهان بدل کرده است. علاوه بر جاذبه‌های سیاحتی، این شهر در سال‌های اخیر در زمینه‌ توریسم سلامت نیز پا به عرصه گذاشته است و به عنوان یکی از قطب‌های درمانی و گردشگری ایران نقش پر رنگی در جذب گردشگران سلامت دارد.

چرا بیمارستان امام موسی کاظم(ع)

  1. پزشکان و کادر متخصص و مجرب

  2. تجهیزات و امکانات تخصصی به روز و پیشرفته

  3. کیفیت خدمات دریافتی

  4. سرعت خدمات دریافتی

  5. تفاوت قابل توجه ارز

  6. موقعیت جغرافیایی مناسب

مرکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم (ع)

ipdmojazez1

 

    این واحد  در حوزه گردشگری سلامت در زمینه انواع جراحی های زیبایی و به صورت کاملاً تخصصی درمان انواع سوختگی های درجه Ι و Π  و Ш خدمات جامع و وسیعی ارائه می دهد که فرایند معاینه، تشخیص و درمان در کنار اقامت دلنشین بیمار و همراهان وی در بخش های VIP و در صورت نیاز بخش‌های مراقبت‌های ویژه توسط واحد بیماران بین الملل قابل برنامه ریزی است .

     این مرکز موفق به کسب مجوزهای رسمی و گواهینامه های بین المللی در جهت رعایت استانداردهای پزشکی جهانی شده است، بنابراین می توانید با اطمینان و آرامش خاطر برای دریافت خدمات پزشکی و جراحی به این بیمارستان مراجعه کنید و علاوه بر بهره مندی از زیبایی ها و جاذبه های دیدنی شهر اصفهان برنامه درمان خود را تکمیل نمایید.

موقعیت : طبقه اول بخش  IPD  .واحد IPD 

مسئول واحد:  سرکار خانم اعظم جمالی

خط تلفن مستقیم : 989130870700+