نکته1: با توجه به حجم بالای کار (پانسمان، ویزیت روزانه پزشکان، تهیه دارو و لوازم مورد نیاز بیماران، انجام عمل های جراحی و ...) خواهشمند است از ساعت 7:30 صبح تا 12 ظهر جهت پرسیدن حال بیمار خود با بخش تماس نگیرید.
-ساعات توزیع غذا و میان وعدههای بیماران
- ساعت 6 صبح : صبحانه
- ساعت 10 صبح : میان وعده صبح
- ساعت 12 ظهر: ناهار
- ساعت 15: میان وعده عصر
- ساعت 18: شام
- ساعت 22: میان وعده شب
نکته2: از آوردن غذاهای شور، تند و پرادویه، آجیلهای بو داده و تنقلات برای بیمار خود خودداری نمایید. آبمیوههای طبیعی در بطریهای کوچک که حاوی نام بیمار و تاریخ باشد، مغزها در مقادیر کم و به صورت مغز شده آورده شود،میوه تازه خرد شده به اندازه مصرف یک روز در ظروف یکبار مصرف آورده شده و غذای مورد علاقه بیمار خود را به اندازه مصرف یک وعده در ظرفی کوچک تنها در زمان ملاقات به همراه بیاورید. به منظور دریافت راهنمایی در زمینه تغذیه به واحد تغذیه واقع در طبقه همکف راجعه یا باداخلی 135 تماس بگیرید.
نکته3: ورود کودکان کمتر از 12 سال به بیمارستان جهت ملاقات ممنوع می باشد.
نکته4: از آوردن گل طبیعی (سبد گل یا گلدان خاکی)، عروسکها و اسباب بازیهای غیرقابل شستشو به بیمارستان خودداری کنید.
نکته5: در زمان ملاقات بیمار خود از عطر و ادکلن به دلیل ایجاد حساسیت در بیماران استفاده نکنید.
نکته6: در زمان ملاقات از بیان چراها و اگرها، پرسش از نحوه اتفاق حادثه و سرزنش بیمار، گریه و سر و صدا در بخشهای درمانی بپرهیزید.
نکته7: در زمان ملاقات با بیان جملات مثبت، دادن خبرهای خوش و شاد کردن بیمار به حفظ روحیه بیماران کمک نمایید.
نکته8: برای ورود به بخش سوختگی حتما باید لباس مخصوص که در ورودی بخش قرار گرفته است را بپوشید.
نکته9:برای ورود به بخش سوختگی از ماسک صورت استفاده نمایید.
نکته10: قبل از ورد به بخش سوختگی و تماس با بیمار حتما دستهای خود را بشوئید و از محلول ضدعفونی دستها استفاده نمایید.
نکته11: قبل از تماس با بیمار و بعد از ضدعفونی دستها دستکش یکبار مصرف بپوشید.
نکته12: جهت اطلاع از وضعیت بیمار خود صبح روزهای اداری به واحد روانشناسی واقع در طبقه دوم مراجعه کرده و کارت پاسخگویی پزشکان را دریافت نمایید.
نکته13: نام جراح بیمار خود را از بخش مربوطه بپرسید. فقط به جراح بیمار خود مراجعه نمایید.سایر جراحان از وضعیت بیمار شما اطلاعی ندارند.
نکته14: این کارت تنها در اختیار ولی قانونی بیمار و یا یکی از بستگان درجه یک وی قرار میگیرد. کادر درمان به سایر بستگان بیمار پاسخگو نخواهند بود.
نکته15: تنها در روزها و ساعات مشخص شده به پزشک مربوطه مراجعه نمایید.
نکته16: به منظور اطلاع از هزینههای درمانی، بیمهها و تعرفههای درمانی به واحد درآمد و مددکاری ( درصورت نیاز به حمایت مالی) در طبقه همکف مراجعه نمایید.
نکته17: درصورت داشتن سؤال شرعی به دفتر نسیم مهر در طبقه همکف مراجعه نمایید.
نکته18: به منظور اطلاع از شرایط روحی بیمار خود به واحد روانشناسی در طبقه دوم مراجعه نمایید.
نکته19: برای دریافت اطلاعات و آموزشهای لازم در زمینه سوختگی، مراقبتها، خدمات و قوانین بیمارستان به واحد آموزش همگانی وبیماران واقع در طبقه دوم مراجعه نمایید. درضمن کلاس آموزشی همراهان چهارشنبه هر هفته ساعت 11:30 در نمازخانه مرکز برگزار میگردد.
نکته20: درصورت ابتلاء بیمار به هرگونه بیماری، مصرف دارو، اعتیاد، سابقه بستری در بیمارستان به سرپرستار و پزشک معالج بیمار خود اطلاع دهید.
از کشیدن سیگار در محوطه و بخش های بستری بیمارستان خودداری کنید.
-زمان ملاقات:
- ساعات ملاقات بیماران روزهای دوشنبه – چهارشنبه – جمعه
- - بخش های مراقبت های ویژه ( BICU ) : از داخل کانال ساعت 1-5/12
- - بخش های IPD/VIP – سوختگی و ترمیم : ساعت 1-12
- جهت ملاقات در این ساعات مراجعه و از آوردن گل طبیعی خودداری فرمائید .
- مدت ملاقات و توقف همراهان در ساعات ملاقات بیمارستان برای هر نفر 10 دقیقه می باشد . لطفا از ازدحام بیش از دو نفر بر بالین بیمار خودداری کرده و از تجمع در راهروها و رفت و آمد به سایر اتاق ها بپرهیزید .