ظایف و مسئولیت ها :
- انجام امور مربوط به اجرای آیین نامه های مصوب در مورد هماهنگ کردن تبلیغات
- مطالعه و بررسی و رعایت موازین لازم برای برنامه های انتشاراتی و اطلاعات
- انجام امور مربوط به برگزاری جشنها ، اجرای برنامه های رادیویی و تلویزیونی و یا مصاحبه با مقامات مربوط
- اجرای کلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری سازمان متبوع
- برقراری تماس با وزارتخانه ها و موسسات ، ارگان های دولتی و سفارت خانه ها به منظور هماهنگی و تنظیم برنامه های انتشاراتی ، امور مسافرت ها ، پذیرایی ها و ملاقات ها ، کنفرانس ها ، سمینارها و نظایر آن
- تهیه آمار و اطلاعات بیوگرافی از میهمانان خارجی و تهیه گزارش برای مقامات
- جمع بندی و ارائه اطلاعات مورد نیاز جهت ارتقاء و بازتاب موثر عملکرد مرکز
- رسیدگی به امور ارباب رجوع و بررسی ارائه خدمت بهینه به آنان
- ایجاد کانال ارتباطی با سازمانها و ادارات
- پیگیری امور خیریه
- مسئولیت پیگیری امور رفاهی و فوق برنامه پرسنل ( اردو ، تسهیلات رفاهی ، مسابقات ، ... )
- مسئولیت پیگیری امور ورزشی پرسنل و ایجاد امکانات مورد نیاز در این زمینه
- پیگیری پرونده های حقوقی مرکز از طریق امور حقوقی و مراجع قضایی
- مسئولیت پیگیری امور مربوط به بیمه تکمیل درمان پرسنل
- مسئول برگزاری اعیاد و بزرگداشت مناسبت ها
- پیگیری و دریافت شکایات و انجام اقدامات لازم با هماهنگی ریاست و مدیریت مرکز جهت رفع موانع و حصول نتیجه مورد نظر
- مسئول سایت خبری مرکز
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط و ارائه نظرات مشورتی و تخصصی
- شرکت در جلسات کمیته بهبود کیفیت و پیگیری مصوبات مربوط به خود
- برگزاری جلسات مربوط به پایش نظرسنجی انجام شده از کارکنان هر 6 ماه یکبار
- توزیع و جمع آوری فرم های ارائه شکایات در محل های تعیین شده در مرکز
- ثبت کلیه شکایات ارائه شده از طرق مختلف در فرم مربوطه
- برگزاری جلسات مربوط به بررسی شکایات ارائه شده و پیگیری و انجام اقدامات مورد نظر
- برنامه ریزی به منظور اخذ مداوم نظرات مراجعین و بیماران به منظور حصول اطمینان از رضایت آنان
- مطالعه مداوم روش های انجام کار به منظور بهبود و اصلاح مستمر روش های انجام کار در حوزه سرپرستی
- اعلام نظر به مسئولین ذیربط در خصوص عملکرد و ارزشیابی کارکنان بیمارستان در صورت نیاز
- برنامه ریزی و هماهنگ نمودن امور بیمارستان از نظر عملکرد در مواقع بحران تحت نظر مسئولین ذیربط
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی ، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
- جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آماری نسبت به فعالیت های مربوطه
- ابلاغ خط مشی و فرآیند و فرم رسیدگی به شکایات ، انتقادات و پیشنهادات به همه بخش ها ( اعم از درمانی و غیر درمانی )
- رسیدگی به پیشنهادات ، انتقادات و شکایات ارائه شده توسط کارکنان و مراجعین
- فرهنگ سازی و بستر سازی در خصوص فرآیند رسیدگی به شکایات و رضایت سنجی
- حضور در جلسات و کیمسیون های مربوطه به عنوان عضور یا مشاور
- حفظ محرمانگی اطلاعات مربوط به شکایت و فرد شاکی
- فراهم نمودن امکانات دریافت شکایات از کانالهای ارتباطب تلفنی ، کتبی ، حضوری ، صندوق رسیدگی به شکایات ، اینترنتی و پیامکی
- مراجعه به دفتر سوپروایزری و دریافت شکایات احتمالی در طول عصر یا شب
- تخصیص کدر رهگیری به هر شکایت و اعلام آن به فرد شاکی
- بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز شکایت در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
- اطلاع رسانی به شاکی در خصوص نتیجه رسیدگی و یا ادامه روند رسیدگی در صورت عدم حصول نتیجه
- ثبت شکایات جمع آوری شده در نرم افزار مربوطه
- بازدید روزانه از بخش ها و گرفتن انتقادات و پیشنهادهای بیماران و همراهان
- پیگیری و پاسخ به شکوائیه های وصولی از حوزه معاونت درمان و بازرسی دانشگاه و سایر ارگاها ( نظام پزشکی ، ... )
- هماهنگی با مسئولین بیمارستان جهت تشکیل زیر کمیته رسیدگی به شکایات ( سطح دوم رسیدگی به شکایات ) جهت رسیدگی به شکایاتی که در واحد رسیدگی به شکایات قابل حل نمی باشد .
- ارجاع شکایاتی که در حیطه هی کیفری می باشد و جرم آنها کیفر عمومی داشته باشد به رئیس بیمارستان
- ارائه گزارش شکایات واصله به واحد رسیدگی به شکایات به صورت ماهیانه به مدیر / مسئول حاکمیت بالینی بیمارستان و هر 6 ماه یکبار به اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
- ارائه گزارش ریسک های استخراج شده از محتوای شکایات هر سه ماه یکبار به دفتر حاکمیت بالینی بیمارستان
- انجام سایر امور محوله