رفتن به محتوای اصلی
x

مسئول امور عمومی

imageجناب آقای محمود علیمردانی

سرپرست محترم امور عمومی 

تحصیلات: ارشد مدیریت دولتی

سابقه کاری: 18 سال

تلفن تماس : 33457670 داخلی 112

 

 

 

 

 

وظایف و مسئولیت ها :

- مطالعه بررسی و برنامه ریزی در خصوص واگذاری امور خدماتی و عمومی به بخش خصوصی و انعقاد قرارداد در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه و همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه ها و مزایده ها مطابق مقررات جاری. 

- تدوین سیاستهای اجرایی به منظور ارتقاء کلیه فرایندهای مربوط به حوزه رفاهی و پشتیبانی 

- برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری ساختمانها فضاهای سبز و محوطه ها و توسعه آنها. 

- برنامه ریزی، نظارت و برگزاری کمیسیون های مناقصه و مزایده و خریدهای متمرکز و غیر متمرکز کالا در قالب آیین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغی از سوی وزارت و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.

- برنامه ریزی جهت مشارکت بخش غیر دولتی در فرآیندهای قابل واگذاری و نظارت بر امور واگذاری خدمات به بخش غیردولتی. 

_ برنامه ریزی، سیاست گذاری، تدوین برنامه عملیاتی سالیانه امور پشتیبانی به منظور نگهداری و توزیع کالاهای مورد نیاز سازمان موسسه. 

- برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی های لازم جهت واگذاری واحدها، اجاره، مزایده و فروش اموال اسقاطی.

- برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد تدارکات، انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها و امور رفاهی.

-- برنامه ریزی سالانه در جهت عقد قراردادهای خرید جدید و پیگیری قراردادهای جاری و تسویه آن ها 

- هماهنگی و همکاری با سایر واحدها در زمینه برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، کنگره ها و المپیادهای ورزشی 

- نظارت بر خرید خدمات و وضعیت انبارها ساختمانها و فضای سبز. 

- نظارت بر عملکرد شرکت های پیمانکار طرف قرارداد از طریق بررسی فرم های ارزشیابی و انجام صورت وضعیت شرکت ها 

- نظارت و انجام نقل انتقال وسایل و لوازم واحدها. 

- انجام امور مربوط به ساختمانهای استیجاری و رفع نواقص موجود. 

- نظارت بر امور نظافت آبدارخانه، پذیرایی، رستوران، نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان.

- تهیه و تنظیم متن قراردادهای مربوط به خرید خدمات از بخش غیر دولتی.

- تدارک و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف سازمان/ موسسه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی ربط. 

- پیگیری مکاتبات انجام شده و ارائه گزارش نتیجه کار در چارچوب ها و فرمتهای گزارش دهی. 

- انجام کلیه امور پشتیبانی مربوط به برگزاری مراسم و همکاری در برگزاری برخی از همایش های سازمان/ موسسه، آزمون های سرتاسری، ثبت نام جدید الورودها.

- شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط و اظهار نظر و ارائه گزارش در صورت لزوم انجام امور مربوط به تأمین خدمات رفاهی و تأمین اجتماعی کلیه کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای رفاهی در چارچوب قوانین و مقررات. 

- پیگیری و فراهم نمودن فضا و امکانات ورزشی برای کارکنان. 

- هماهنگی با مسئول حسابداری واحد و هماهنگی جهت خرید توسط کارپرداز از لحاظ پادار بودن اعتبار و عدم پیگیری و نظارت بر اجرای کلیه فرایندهای مربوطبه امور قراردادها. 

- پیگیری و انجام کلیه امور نگهداری، تعمیرات، ابنیه تأسیسات ستادی و امور الکتریکی. 

- پیگیری امور ارجاعی به معاونت ها و سایر دفاتر تخصصی 

- پیگیری امور مربوط به برگزاری جلسات رسمی و ایجاد هماهنگی های لازم در رابطه با نحوه برگزاری همایش ها. 

- بهره گیری از فناوری های نوین مدیریتی از جمله مدیریت دانش در جهت ارتقاء اثر بخشی فرایندهای مربوطه. 

- تلاش در جهت مکانیزه نمودن فرایندهای مربوط به حوزه امور پشتیبانی و رفاهی