جناب آقای محمود علیمردانی
سرپرست محترم امور عمومی
تحصیلات: ارشد مدیریت دولتی
سابقه کاری: 18 سال
تلفن تماس : 33457670 داخلی 112
وظایف و مسئولیت ها :
- مطالعه بررسی و برنامه ریزی در خصوص واگذاری امور خدماتی و عمومی به بخش خصوصی و انعقاد قرارداد در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه و همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه ها و مزایده ها مطابق مقررات جاری.
- تدوین سیاستهای اجرایی به منظور ارتقاء کلیه فرایندهای مربوط به حوزه رفاهی و پشتیبانی
- برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری ساختمانها فضاهای سبز و محوطه ها و توسعه آنها.
- برنامه ریزی، نظارت و برگزاری کمیسیون های مناقصه و مزایده و خریدهای متمرکز و غیر متمرکز کالا در قالب آیین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغی از سوی وزارت و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.
- برنامه ریزی جهت مشارکت بخش غیر دولتی در فرآیندهای قابل واگذاری و نظارت بر امور واگذاری خدمات به بخش غیردولتی.
_ برنامه ریزی، سیاست گذاری، تدوین برنامه عملیاتی سالیانه امور پشتیبانی به منظور نگهداری و توزیع کالاهای مورد نیاز سازمان موسسه.
- برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی های لازم جهت واگذاری واحدها، اجاره، مزایده و فروش اموال اسقاطی.
- برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد تدارکات، انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها و امور رفاهی.
-- برنامه ریزی سالانه در جهت عقد قراردادهای خرید جدید و پیگیری قراردادهای جاری و تسویه آن ها
- هماهنگی و همکاری با سایر واحدها در زمینه برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، کنگره ها و المپیادهای ورزشی
- نظارت بر خرید خدمات و وضعیت انبارها ساختمانها و فضای سبز.
- نظارت بر عملکرد شرکت های پیمانکار طرف قرارداد از طریق بررسی فرم های ارزشیابی و انجام صورت وضعیت شرکت ها
- نظارت و انجام نقل انتقال وسایل و لوازم واحدها.
- انجام امور مربوط به ساختمانهای استیجاری و رفع نواقص موجود.
- نظارت بر امور نظافت آبدارخانه، پذیرایی، رستوران، نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان.
- تهیه و تنظیم متن قراردادهای مربوط به خرید خدمات از بخش غیر دولتی.
- تدارک و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف سازمان/ موسسه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی ربط.
- پیگیری مکاتبات انجام شده و ارائه گزارش نتیجه کار در چارچوب ها و فرمتهای گزارش دهی.
- انجام کلیه امور پشتیبانی مربوط به برگزاری مراسم و همکاری در برگزاری برخی از همایش های سازمان/ موسسه، آزمون های سرتاسری، ثبت نام جدید الورودها.
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط و اظهار نظر و ارائه گزارش در صورت لزوم انجام امور مربوط به تأمین خدمات رفاهی و تأمین اجتماعی کلیه کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای رفاهی در چارچوب قوانین و مقررات.
- پیگیری و فراهم نمودن فضا و امکانات ورزشی برای کارکنان.
- هماهنگی با مسئول حسابداری واحد و هماهنگی جهت خرید توسط کارپرداز از لحاظ پادار بودن اعتبار و عدم پیگیری و نظارت بر اجرای کلیه فرایندهای مربوطبه امور قراردادها.
- پیگیری و انجام کلیه امور نگهداری، تعمیرات، ابنیه تأسیسات ستادی و امور الکتریکی.
- پیگیری امور ارجاعی به معاونت ها و سایر دفاتر تخصصی
- پیگیری امور مربوط به برگزاری جلسات رسمی و ایجاد هماهنگی های لازم در رابطه با نحوه برگزاری همایش ها.
- بهره گیری از فناوری های نوین مدیریتی از جمله مدیریت دانش در جهت ارتقاء اثر بخشی فرایندهای مربوطه.
- تلاش در جهت مکانیزه نمودن فرایندهای مربوط به حوزه امور پشتیبانی و رفاهی