رفتن به محتوای اصلی
x

فن آوری اطلاعات سلامت

فن آوری اطلاعات سلامت

 

 

وظایف و مسئولیت ها :

  1. تهیه ، کنترل و تایید نهایی برنامه کاری پرسنل با هماهنگی کارشناسان ذیربط
  2. نظارت بر عملکرد مسئولین پذیرش ، بایگانی ، آمار و کدگذاری و مجموعه آنها
  3. ارزیابی مستمر فرآیندهای جاری سیستم و ارائه راه کارهای مناسب جهت ارتقاء مستمر فرآیندها
  4. پیش بینی و برآورد مقدار مورد نیاز برای مصارف بلند مدت فرم های مورد نیاز مدارک پزشکی بیماران
  5. تنظیم نهایی لیستها و آمار و گزارشات لازم در زمینه شغل مورد تصدی و ارائه آن به مسئول مافوق
  6. ارائه گزارش مشکلات واحد کمبودها (نقاط قوت و نقاط ضعف) به مسئول مافوق
  7. پاسخگویی به مشکلات مراجعین به واحدهای تحت سرپرستی از نحوه عملکرد و برخورد پرسنل
  8. ابلاغ کلیه دستورالعملهای واصله از مدیر مافوق به کلیه مسئولین و پرسنل واحدهای تحت سرپرستی خود جهت اگاه سازی پرسنل از مجموعه قوانین جدید
  9. تنظیم بایگانی مستندات و سوابق مکاتبات اداری مرتبط
  10. سازماندهی نیروهای انسانی در کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  11. ارزیابی عملکرد کارکنان در واحدهای تحت سرپرستی بر اساس معیارهای تعریف شده به منظور اجرای سیستم تشویق و تنبیه و ایجاد انگیزه
  12. نیاز سنجی آموزشی پرسنل بخش مدارک پزشکی
  13. برگزاری منظم و مداوم جلسات کمیته مدارک پزشکی و تنظیم صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن
  14. پیگیری و پیاده سازی جدیدترین تکنولوژی و فناوری در واحدهای مدارک پزشکی
  15. همکاری در زمینه انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی
  16. رعایت اصول اخلاق حرفه ای
  17. ایجاد هماهنگی بین کارکنان بخش مدارک پزشکی با سایر قسمت های بیمارستان
  18. انجام کلیه فعالیت های مرتبط با شغل مورد تصدی تحت نظارت مسئول مافوق
  19. نگهداشت از تجهیزات اختصاصی واحد مرتبط با شغل مورد تصدی
  20. شرکت کلاسهای آموزشی ، جلسات عمومی مدارک پزشکی و کمیته های بیمارستانی مرتبط