رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف منابع انسانی

 

 

وظایف و مسئولیت ها:

1.   تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس  احکام انتقال ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار،  ارتقاء طبقه، ارتقاء رتبه  و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق با رعایت قوانین و مقررات مربوطه

2.   رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه

3.   کنترل و اجرای مراحل استخدام تا بازنشستگی پرسنل مرکز- مکاتبه با سازمانها، ادارات، معاونت درمان و دارو  و دانشگاه علوم پزشکی

4.   رسیدگی به فرمهای پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت آنها

5.   تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم

6.   استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر

7.   شرکت در کمیته ها، کمیسیون ها و جلسات مختلف

8.  اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر

9.  تهیه و تدوین خط مشی ها براساس استانداردهای اعتبار بخشی

10.  مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد اجرای قوانین و مقررات مورد عمل

11.  انجام امور مربوط به نقل و انتقالات، مشمولین طرح، ضریب K

12.   تهیه گزارشات و ارسال آمار و اعلام نیازهای مرکز

 

13.  ابلاغ دستورالعمل های واصله و اطلاع رسانی به پرسنل تحت پوشش

14.  برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی

15.  اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

16.   اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

17.  انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان

18.   مشارکت در تهیه و تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت بر اساس الگوی سیاست گذاری و برنامه های کلان دانشگاه و هماهنگی ریاست مرکز یا بیمارستان

19.   کنترل و نظارت بر کار کارکنان واحد های ذیربط و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیت های آنها

20.   بررسی ساعات کار کارکنان، تهیه طرح تعیین ساعات کار تمام وقت و نیمه وقت کار آنها بر اساس نوع و کیفیت و به منظور ایجاد  هماهنگی در مرکز یا بیمارستان و نظارت بر طرح های تهیه شده

21.  پیش بینی کلیه احتیاجات مرکز یا بیمارستان اعم از نیروی انسانی و منابع دیگر با هماهنگی و همفکری رئیس یا مدیر خدمات پرستاری و نهایتا رئیس مرکز یا بیمارستان

22.   اعلام نظر به مسئولین ذیربط در خصوص عملکرد و ارزشیابی کارکنان بیمارستان در صورت نیاز

23.   ارائه الگوي استاندارد در بخش جذب نيروي انساني و فرآيندهاي كاري

24.   هماهنگی لازم در خصوص ارزشیابی سالانه بیمارستان

25.   جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل آماري نسبت به فعاليتهاي مربوطه

26.  ارتباط مستمر با مسئولان  بيمارستان در جهت رفع مشكلات

27.  ثبت و نگهداری مستندات اجرای برنامه

28.  پيگيري و صدور احكام ماموريت اداري كاركنان

29.   تهيه پيشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولين مربوطه