رفتن به محتوای اصلی
x

دفترپرستاری

دفتر پرستاری2

 

وظایف و مسئولیت ها:

  1. حضور در تحویل و تحول بیمارستان
  2. دریافت گزارش از سوپروایزر شیفت
  3. شرکت در جلسات و کمیته های بیمارستان
  4. ارائه گزارش به مدیر پرستاری در پایان هر شیفت
  5. تصمیم گیری در ارتباط با درخواست مرخصی پرسنل پرستاری
  6. گردآوری اطلاعات از مجموعه نیروهای انسانی و مددجویان
  7. شرکت در کمیته سیاست گذاری
  8. همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولان
  9. ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدها و شیفت های مختلف
  10. مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری براساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف
  11. هماهنگی ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
  12. شرکت در کمیته های متلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی ، نظارت و ارزشیابی، رفاهی و...)
  13. بازدید مستمر از از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات ، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
  14. هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت ها
  15. ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان پرستاری ، کمک و حمایت از آنها
  16. ثبت حوادث ، وقایع غیرمترقبه و آمار ( بیماران بدحال ، پذیرفته شده ترخیصی ، فوت شده و...) و گزارش به مافوق
  17. مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق عملکرد ، رفتارهای شغلی و اخلاقی
  18. همکاری و مشارکت م در ارزشیابی تأثیر  برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
  19. ارائه گزارش و اقدامات به مدیر خدمات پرستاری
  20. اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها
  21. انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق