- نظارت و رسیدگی به امر تحویل و ثبت و توزیع کلیه نامه های وارده ، انواع قرادادها ،احکام کارکنان رسمی و پیمانی و ارسال آن به واحد های مربوطه
- تفکیک و توزیع نامه ها
- گرفتن فاکس و فاکس نامه ها
- تایپ نامه ها و یاداشت های اداری از روی پیش نویسی های خطی
- تایپ بخشنامه ها و یاداشت ها
- تایپ احکام پرسنلی
- حفظ و نگهداری برخی از نامه های محرمانه و سوابقی که دستور مافوق ارجاع می گردد
- تقسیم کار بین کارمندان مادون و ماشین نویس ها و راهنمایی آنان
- نظارت و رسیدگی به امر کلیه نامه های صادره و ارسال آن به واحد های ذیربط
- پاسخ گوئی به ارباب رجوع و راهنمائی آنان
- ارائه روش های مفید و موثر به منظور بهبود روش کار دبیرخانه
- نظارت و ارجاع و ارسال سوابق مورد نیاز مسئولین واحدها
- انجام سایر امور محوله
- ضمنا علاوه برنامه ها ، نشریات ،اسناد،دعوتنامه ها و مدارک ذیر نیز ثبت و شماره می شوند
|