وظایف و مسئولیت ها:
- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می گردند ( پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت)
- اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
- تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مافوق
- تهیه خلاصه سوابق پرسنلی جهت صدور احکام ارتقاء طبقه و رتبه پرسنل
- صدور احکام افزایش ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
- پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
- تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مقام مافوق
- مطالعه قوانین و مقررات و دستورالعمل های واصله و اجرای دستورالعمل های واصله طبق دستور مافوق
- تهیه و ارسال آمارهای مورد نیاز
- ورود اطلاعات پرسنل در سامانه آواب
- حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده
- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
- تحویل پرونده های مخدومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
- صورت برداری، طبقه بندی، کدگذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط و احتیاجات سازمان متبوع
- تشکیل پرونده جدید جهت پرسنل جدید الورود
- پیگیری امور مربوط به بایگانی مرخصی ها، استعلاجی و گواهی آموزش کارکنان و همچنین همکاری در امر تهیه وضعیت مرخصی سالیانه پرسنلی
- اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال میگردد
- بایگانی ارزشیابی سالیانه کارکنان در پرونده های مربوط
- برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدهای تابعه دانشگاه ارسال میگردد و پیگیری وصول پرونده
- پاسخگویی به مکالمات تلفنی و مراجعین به صورت حضوری در مورد رفع مشکلات اداری کارکنان
- اخذ مدارک لازم و رسیدگی به فرم های خواسته شده از پرسنل و اطمینان از صحت فرم ها
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
|