وظایف و مسئولیت ها:
بایگان اسناد هزینه حسابداری
- دریافت اسناد هزینه ای
- تحویل چک های هزینه به بانک و طرف های حساب
- تکمیل اسناد مالی
- تفکیک و بایگانی اسناد مالی
- بایگانی و نگهداری اسناد ضمانت، چک و سفته های ضمانت
- انجام برخی مکاتبات در رابطه با موارد فوق
وظایف و مسئولیت ها:
حسابدار حقوق و مزایا
- تهیه تنظیم لیست حقوق و مزایا، اضافه کار، کارانه، بیمه کارکنان و لیست های متفرقه و اسناد هزینه های مربوطه و
پرداخت آنها
- آماده کردن لیست های حقوقی – اضافه کار و کارانه کارکنان شامل رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی و ....
- تنظیم لیست های بیمه کارکنان مطابق لیست حقوقی ماهیانه و ارسال آنها به سازمان تامین اجتماعی
- انجام امورات مربوط به اخذ گواهی های کسر از حقوق و ضمانت و ارسال تاییدیه های مربوطه
- تهیه و تنظیم اسناد هزینه و رسیدگی آنها و تطبیق با موازین قانونی و دستورالعل های صادره از طریق مراجع ذیصلاح
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری استقرار سیستم مالی اصولی و علمی با استفاده از آخرین دستاوردهای فن آوری
- تنظیم فرم ها ( اظهار نامه ) مالیاتی، بازنشستگی، بیمه و تکمیل و ارسال آنها به حوزه های مربوطه
- تنظیم و ارسال گزارشات مالی
|
|