رفتن به محتوای اصلی
x

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم(ع)

در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده.دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد. 📎در همین راستا امروز ۲ مهر ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان،آزادگان و شهدای گرانقدر ؛در مرکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.

 آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جناب آقای دکتر حیدری و مهندس عظیمی ریاست و مدیریت محترم مرکز و مدعوین گرانقدر جناب آقای دکتر اسدی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان، جناب آقای صدر مدیر بازرسی بسیج جامعه پزشکی استان،سرکار خانم دکتر کشاورز مدیر علمی پژوهشی جامعه پزشکی استان،سرکار خانم زارع مدیر نیروی انسانی جامعه پزشکی استان،جناب آقای اشکستانی مسئول بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،حاج آقا امينی مسئول بسیج اساتید دانشگاه و جناب آقای لاری جانشین بسیج برادران دانشگاه در سالن دکتر امیری این مرکز برگزار شد.

 در ابتدا مراسم پس تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حیدری ضمن خوش آمد گویی به حضار و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت:‌ شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و مجاهدان عرصه جنگ، دین بزرگی به گردن ما دارند که باید آن را ادا کنیم. سپس جناب آقای دکتر اسدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا امينی به ایراد سخن پرداختند و مطالب ارزشمندی در مورد هفته دفاع مقدس بیان نمودند. 

میهمان ویژه و راوی این برنامه جناب آقای حميدرضا پورقربان نویسنده کتاب لبخند سنگر بودند که با بیانی شیرین خاطراتی از دوران اسارت و سال‌های دفاع مقدس را بیان نمودند.

 گفتنی است در این برنامه از تمامی آزادگان سرافرازی که در این مرکز خدمت می کردند دعوت به عمل آمده بود تا در این مراسم حضور یافته و در پایان با تقدیم لوح سپاس و هدیه از این عزیزان تجلیل بعمل آمد.

 لازم به ذکر است علاوه بر این برنامه که با هدف توجه به موضوع دفاع مقدس و تحکیم اراده دفاع از انقلاب و نظام مقدس ایران اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت همراه بود، با مشارکت و همکاری بسیجیان این مرکز فضاسازی بصری از ورودی مرکز تا سالن برگزار مراسم همراه با نمایشگاهی از تصاویر دوران هشت سال دفاع مقدس برپا شده بود که مورد بازدید جناب آقای دکتر حیدری و مدعوین گرانقدر و پرسنل قرار گرفت.