رفتن به محتوای اصلی
x

حسابداری

 

وظایف و مسئولیت ها:

بایگان اسناد هزینه حسابداری

  1. دریافت اسناد هزینه ای
  2. تحویل چک های هزینه به بانک و طرف های حساب
  3. تکمیل اسناد مالی
  4. تفکیک و بایگانی اسناد مالی
  5. بایگانی و نگهداری اسناد ضمانت، چک و سفته های ضمانت
  6. انجام برخی مکاتبات در رابطه با موارد فوق

 

وظایف و مسئولیت ها:

حسابدار حقوق و مزایا

  1. تهیه تنظیم لیست حقوق و مزایا، اضافه کار، کارانه، بیمه کارکنان و لیست های متفرقه و اسناد هزینه های مربوطه و

پرداخت آنها

  1. آماده کردن لیست های حقوقی – اضافه کار و کارانه کارکنان شامل رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی و ....
  2. تنظیم لیست های بیمه کارکنان مطابق لیست حقوقی ماهیانه و ارسال آنها به سازمان تامین اجتماعی
  3. انجام امورات مربوط به اخذ گواهی های کسر از حقوق و ضمانت و ارسال تاییدیه های مربوطه
  4. تهیه و تنظیم اسناد هزینه و رسیدگی آنها و تطبیق با موازین قانونی و دستورالعل های صادره از طریق مراجع ذیصلاح
  5. برنامه ریزی، نظارت و پیگیری استقرار سیستم مالی اصولی و علمی با استفاده از آخرین دستاوردهای فن آوری
  6. تنظیم فرم ها ( اظهار نامه ) مالیاتی، بازنشستگی، بیمه و تکمیل و ارسال آنها به حوزه های مربوطه
  7. تنظیم و ارسال گزارشات مالی